Afbeelding
Koop Lokaal

A&A Thuishulp zoekt gemotiveerde medewerkers wegens groei!

Algemeen 292 keer gelezen

A&A Thuishulp kijkt altijd of een medewerker en een cliënt goed bij elkaar passen. Dit wordt zeer gewaardeerd door de cliënten, waardoor het aantal cliënten flink groeit. Ook voor de medewerkers is het fijn om cliënten te hebben waar echt een klik mee wordt gevoeld. Vanwege de groei kunnen mensen die graag bij leuke cliënten bij hen in de buurt willen werken, snel aan de slag bij A&A Thuishulp. Nieuwe medewerkers krijgen nu ook een mooie bonus!. 

In Voorne, Nissewaard en Hoeksche Waard hebben steeds meer ouderen behoefte aan huishoudelijke ondersteuning of individuele begeleiding. Bij A&A Thuishulp zijn geen wachtlijsten, omdat mensen er met plezier werken. Oprichter Jan-Willem Hoogeweegen wil dat, ondanks de groei van zijn organisatie, graag zo houden. Daarom kunnen nieuwe medewerkers nu snel aan de slag bij A&A Thuishulp. 

‘Voor medewerkers is goede motivatie het belangrijkste’, vertelt Jan-Willem. ‘Het liefst hebben we wel mensen met ervaring in schoonmaken van de woning bij de mensen thuis. Maar is dat niet het geval, dan zijn ze ook welkom. Bij ons krijgen de medewerkers namelijk passende informatie en begeleiding. Belangrijk is enerzijds dat het huis goed schoon gemaakt wordt, zoals stofzuigen en het schoonmaken van keuken, badkamer en wc. Vaak doen wij dat in samenwerking met de cliënt. Bij ons is daarbij het sociale aspect ook heel belangrijk. Dus je moet goed met cliënten kunnen omgaan. Afhankelijk van de indicatie en in overleg met de cliënt kun je als medewerker af en toe ook tussendoor tijd te maken voor een kopje koffie en een praatje. Dit is zowel voor de cliënt als de medewerker fijn en schept echt een band.’ 

Signalerende functie 

De medewerkers van A&A Thuishulp hebben tevens een signalerende functie. Dus ook daar moeten de sollicitanten feeling mee hebben. Jan-Willem: ‘Even in de ijskast kijken, heeft de cliënt nog voldoende te eten, of staan er producten in die over de datum zijn? En hoe gedraagt de cliënt zich? Is hij of zij vergeetachtig aan het worden of zichzelf aan het verwaarlozen? In die gevallen moeten onze medewerkers contact opnemen met de coördinator. Die neemt dan vervolgens contact op met de gemeente om dit te melden, zodat bekeken kan worden of er actie moet worden ondernomen.’ 

Wat heeft A&A Thuishulp te bieden? 

Zes uur per week is het minimum aantal uren waarvoor je aan de slag kunt. Dit houdt in dat je dan zo’n twee of drie klanten per week hebt. ‘Maar wil je dit uitbouwen naar meer, tot zelfs 5 dagen per week, dan kan dat ook’, aldus Jan-Willem. ‘Wij willen dat zowel cliënten als medewerkers het naar hun zin hebben. Tevens geven wij trainingen aan de medewerkers. Bijvoorbeeld: hoe ga je om met bepaalde cliënten. Verder hebben we af en toe ook bijeenkomsten met de medewerkers. Elkaar leren kennen en ervaringen uitwisselen. Dat je het idee hebt niet in je eentje te zijn. Er is dus ook contact onderling. Ook zijn bij ons de coördinatoren altijd goed bereikbaar. Medewerkers kunnen rechtstreeks bellen en appen met hen en zaken meteen bespreken als dat nodig is. Leuk om te vermelden is nog dat je nu een bonus krijgt als je bij ons komt werken. Als je 75 uur hebt gewerkt, krijg je een bonus van 100 euro. Overigens zijn we niet alleen op zoek naar vaste krachten. De zomervakantie komt eraan, dus vakantiekrachten zijn ook van harte welkom.’ 

Gewoon even bellen 

Mensen uit Brielle, Westvoorne, Hellevoetsluis, Hoeksche Waard en Nissewaard die informatie willen over werken bij A&A Thuishulp kunnen bellen naar een van de lokale coördinatoren: voor Hoeksche Waard is dat Andrine Schipper op 06-21989561 en voor Nissewaard en Voorne is dat Sonia Thakoer op 06-21317660. Uiteraard kunnen ook mensen die graag thuishulp willen naar Andrine en Sonia bellen. 

Meer informatie is ook te vinden op www.aathuishulp.nl en op https://werkenbij.aathuishulp.nl/vacatures

A&A Thuishulp Voorne en Nissewaard: 0181-746910
Hoeksche Waard: 0186-746007
info@aathuishulp.nl www.aathuishulp.nl

Uit de krant