brandweer samen met Jumbo personeel
brandweer samen met Jumbo personeel

Kortsluiting oorzaak brand bij Jumbo

Actueel 324 keer gelezen

Vanmorgen rond 10.00 uur veroorzaakte kortsluiting in de verlichting van de servicebalie brand bij het Jumbo filiaal aan de Struytse Hoeck. Binnen een mum van tijd was er sprake van forse rookontwikkeling. De snel gearriveerde brandweer had de situatie snel onder controle. Met grote blaasmachines werd de hal weer rookvrij gemaakt. Of de winkel vandaag nog open gaat is nog niet duidelijk Er vielen geen gewonden.

De klus is geklaard...
Blaasventilator aan het werk
De brandweer bij de losruimte van Jumbo
Voorbereiding van de actie

Uit de krant