Frituurpan vliegt in brand Koolwitje | GrootHellevoet.nl
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=5226262&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=groothellevoet.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=322" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
Logo groothellevoet.nl
Foto: Wil van Balen

Frituurpan vliegt in brand Koolwitje

  •   1088 keer gelezen   Actueel

Hellevoetsluis - In een woning aan het Koolwitje is vanmiddag brand ontstaan in een frituurpan. De politie was snel ter plaatse en wist de brand te blussen voordat de brandweer was gearriveerd.

Er zijn geen gewonden gevallen. Wel is een van bewoners ter plaatse in de ambulance behandeld omdat deze persoon rook had ingeademd.  De brandweer heeft onderzoek ingesteld naar de oorzaak van de brand.


<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=5226262&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=groothellevoet.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=322" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
Meer berichten
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=9768100&size=160x600&promo_sizes=120x600&cb=[CACHEBUSTER]&promo_alignment=center&referrer=groothellevoet.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=322" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=5226264&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=groothellevoet.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=322" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>