
Ondanks warmte genieten mensen van kermis
Actueel 219 keer gelezenHellevoetsluis - De kermis op het Woordbouwerplein in Hellevoetsluis begon gisteren door de warmte later, maar er werd volop genoten.
Het was niet al te druk, maar dat mocht de pret niet drukken. Niet alle attracties waren open, maar één van de kermisexploitanten gaf aan: “We zijn al blij dat we wát hebben.” Fotograaf Wil van Balen schoot kleurrijke, vrolijke plaatjes.


























