Ondanks warmte genieten mensen van de kermis.
Ondanks warmte genieten mensen van de kermis. Wil van Balen

Ondanks warmte genieten mensen van kermis

Actueel 219 keer gelezen

Hellevoetsluis - De kermis op het Woordbouwerplein in Hellevoetsluis begon gisteren door de warmte later, maar er werd volop genoten.

Het was niet al te druk, maar dat mocht de pret niet drukken. Niet alle attracties waren open, maar één van de kermisexploitanten gaf aan: “We zijn al blij dat we wát hebben.” Fotograaf Wil van Balen schoot kleurrijke, vrolijke plaatjes.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant