Afbeelding
Foto: Wil van Balen

Flinke rookontwikkeling in woning door smeulend kratje

Politie 1.045 keer gelezen

Hellevoetsluis - Op maandag 17 mei rukte de brandweer rond 13.30 uur uit naar de Eik. Daar was in een van de woningen in het complex van Maasdelta brand waarbij een flinke rookontwikkeling was ontstaan.

De brand ontstond doordat de bewoonster per ongeluk haar boodschappenkratje op een elektrisch plaatje had gezet bij het uitpakken van de boodschappen. Het kratje was gaan smeulen aan de onderkant zonder dat de bewoonster daar erg in had. Het kratje plaatste zij vervolgens op de vloerbedekking met alle gevolgen van dien.

De ambulance kwam ter plaatse om de bewoonster op rookvergiftiging na te kijken. 

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Uit de krant