Wasdroger vliegt in brand Koedijk Hellevoetsluis | GrootHellevoet.nl
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=5226262&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=groothellevoet.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=322" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
Logo groothellevoet.nl

Wasdroger vliegt in brand Koedijk Hellevoetsluis

  •   966 keer gelezen   Actueel

Hellevoetsluis – Woensdag 18 september rukte de brandweer rond 21.00 uur uit voor een brand in een woning aan de Koedijk.

De oorzaak van de brand was een wasdroger die brand had gevat. De brandweer kon de brand vrij snel blussen.

De twee bewoners konden zichzelf tijdig in veiligheid brengen. Voor zover bekend zijn beiden ter plaatse nagekeken en behandeld door de ambulancemedewerkers.

Kijk voor meer nieuws uit Hellevoetsluis op http://groothellevoet.nl


<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=5226262&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=groothellevoet.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=322" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
Meer berichten
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=9768100&size=160x600&promo_sizes=120x600&cb=[CACHEBUSTER]&promo_alignment=center&referrer=groothellevoet.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=322" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=5226264&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=groothellevoet.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=322" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>