Verwarmingsketel in schuurtje in de brand | GrootHellevoet.nl
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=5226262&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=groothellevoet.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=322" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
} Logo groothellevoet.nl

Verwarmingsketel in schuurtje in de brand

  •   1023 keer gelezen   Actueel

Hellevoetsluis - Een verwarmingsketel die buiten in een schuurtje stond, is dinsdagmorgen rond  09.39 uur in brand gevlogen. De brandweer, die vrij snel ter plaatse was, kon gelukkig erger voorkomen.

Vermoedelijk was er iets niet in orde met de ketel. De brandweer heeft het gas en elektra afgesloten. Er vielen geen gewonden. 

Fotografie: Wil van Balen 


<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=5226262&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=groothellevoet.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=322" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
Meer berichten
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=9768100&size=160x600&promo_sizes=120x600&cb=[CACHEBUSTER]&promo_alignment=center&referrer=groothellevoet.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=322" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=5226264&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=groothellevoet.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=322" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>